Alla inlägg under februari 2012

Av jourhemskatter - 1 februari 2012 23:01

Jag har nu bestämt mig för att göra allt jag kan för att kunna öppna ett omplaceringshem för katter men även hundar. Dock så kommer jag inrikta mig mest på katter för dom är i störst behov av hjälp. Detta innebär att jag måste jaga lokal och försöka få sponsring så jag kan få igång detta.Det kommer kosta blod svett och säkert en del tårar men jag ska göra detta. Min passion för att hjälpa behövande djur är stark och viljan finns i massor. Så är du en som vill hjälpa så hör av dig. Jag är tacksam över all hjälp jag kan få för att få detta att bli verklighet. 

Av jourhemskatter - 1 februari 2012 19:34

  Alex väntar på tonfisk   Den gula Bravo äter tonfisk, cobra sitter och spanar medans Herbie gick när han såg kameran.  Bravo mumsar som bara den.    Puma bakom Cobra som ätit färdigt medans Alex mumsar medans han kan.   Puma och Alex mumsar   Cobra som blev väckt av Kameran   Cobra spanar in dom andra nr dom mumsar och väntar snällt på sin tur.

Presentation


Jag har jourhem för katter. Jag finns där när andra inte gör det.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards