Alla inlägg den 6 april 2012

Av jourhemskatter - 6 april 2012 14:26


Nu kan DU göra skillnad! Utredningen om en ny djurskyddslag föreslår att hemlösa sjuka och skadade katter och förvildade katter ska avlivas. Då katterna själv inte kan föra sin talan ber vi dig att göra det åt dem. Det här är nog den enda chans att vi som privatpersoner kan göra våra röster hörda i denna fråga! Ladda ner och skriv ut namninsamlingslistan och samla in namn. Listorna kommer att anvä...ndas till att påverka lagstiftaren.

*** Skulle alla våra fans här på Facebook samla in 20 namn så får vi sammanlagt in XXXXX namn! Blir vi riktigt många så kan vi stoppa den planerade massavlivningen av våra hemlösa katter. Skriv ut namninsamlingslistan och ta med den till familj och vänner! Gör det, DU också! ***

Länk för nedladdning av namnlistan: http://tnr-metoden.se/kampanj/
protestera/kampanjmaterial-for-nedladdning/Visa mer

Av jourhemskatter - 6 april 2012 06:50

  Puma inspekterar klätterträdet som jag flyttat    Herbi ligger och har span på Puma som sitter neranför    Cobra ligger och visar hur vacker hon är   Lillgumman (Majken) ligger och myser med Herbie     Här ligger tjejerna och myser. Puma och Cobra bakom ligger Lillgumman (Majken)  Cobra som har blivit jordens myskatt ligger i handfatet och håller mig sällskap i badrummet   En suddig bild på Lillgumman i vovven korg    Virre som är vår nyast misse i jourhemmet ligger gärna i min ena dotters säng

Presentation


Jag har jourhem för katter. Jag finns där när andra inte gör det.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards