Alla inlägg den 28 januari 2012

Av jourhemskatter - 28 januari 2012 12:23

Herbie är en kille född tidigt våren 2010. En social och framåt kille som gillar allt och alla. Kan vara lite reserverad men det går över fort. Han är kastrerad,vaccinerad och öronmärkt. Han vill gärna adopteras med sin syster men inget krav. Vid intresse av att adotpera honom hör av er till mig eller katthemmet.

Adressen till katthemmet är :  www.gastike-katthem.se

Här en bild på honom

 

Av jourhemskatter - 28 januari 2012 12:12

Dett är Cobra hon är en försiktig tjej som behöver bo med antingen sin bror eller annan snäll och lugn kattkompis. Cobra har varit oerhört rädd för människor men är nu inte lika rädd. Man får gosa med henne om man ger henne tid.Hon är född tidigt på våren 2010. Hon är kastrerad,vaccinerad och öronmärkt. Alla katter som bor i mitt jourhem kommer att ha vana av hund då jag har hund. Är du intresserad av att ge henne ett hem så ta kontakt med mig eller katthemmet.

adressen dit : www.gastrike-kattehem.se

Några bilder på Cobra    

Av jourhemskatter - 28 januari 2012 12:06

Detta är Alex, han kom hem till oss den 21 januari. Han är en långhårig kille som tyvär var tvunen att rakas då hela han var en ända tova. Han är oerhört social och talar om när han vill något. Han är kastrerad,vaccinerad och öronmärkt Här ett par bilder på honom. Vid intresse av att adoptera honom hör av er till mig eller till katthemmet. Adressen dit är : www.gastrike-katthem.se



     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har jourhem för katter. Jag finns där när andra inte gör det.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards