Alla inlägg den 29 januari 2012

Av jourhemskatter - 29 januari 2012 07:35

Denna morgon var det fullt ös på samtliga 5 katter. Dock är Alex lite försiktig vilket inte är så konstigt då han bara varit här 1 vecka. Efter lådorna blivit mockade så var det dax för utfodring, man hinner knappt ta i fodertunnan förens alla katter inklusive hund sitter och stirrar ut en..*S* Dom är så söta dom små pälsbollarna. Idag ska jag till katthemmet med Helena, alltid lika mysigt att vara där och givetvis alltid lika trevligt när Helena är där. Sen idag kommer det en tjej hem hit och ska titta på Alex, vem vet kanske hon fastnar för Cobra och Herbie istället, dom är otroligt goa dom missarna. Cobra gör framsteg och stora sådana. Nyss satt hon bredvid och stirrade på mig och sen kom hon fram och ville ha gos. Det trodde man inte när hon först kom hit, men tålamod och tid ger tillit. Min enga underbara Puma är bättre i sin svans, den har varit urled men nu är den hel igen, dock är hon öm men har medicin mot det ett tag. Blir kloklippning här hemma på samtliga djur, ska även prova på Cobra idag. Nej nu kaffe innan goaste Helena kommer och hämtar mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag har jourhem för katter. Jag finns där när andra inte gör det.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards